Maineenhallintakonsultit ovat taas olleet tarpeellisiaSunnuntai 2.12.2018 - -Esko Erkkilä- Tampereen Seudun Osuuspankki kertoi viime torstaina palveluidensa heikennyksistä, joskin on totuudenmukaista todeta, että TSOP:n pankkipalvelut jossain paranevatkin.
Heikennykset koskevat myös minua ja perhekuntaani, sillä asioimispankkini on Tampereen Seudun Osuuspankin Ylöjärven konttori.
Tiedän, että lopetettavien konttoreiden asiakkaille on pankki lähettänyt kirjeen, mutta meille, joiden asiointikonttoreiden palveluja heikennetään, ei ainakaan vielä ole asiasta tiedotettu.
Olen lukenut asiasta Tamperelainen –lehden uutisen ja nähnyt fb:ssä kiukkuisten asiakkaiden saamia kirjeitä.
Kyseessä on pankin kannalta kriisiviestintä, joten on tarpeellista sekä ilmeistä, että kirjeiden laadinnassa on käytetty kokeneita maineenhallintakonsultteja.
Ylöjärven konttorissa on jatkossa mahdollista saada kassapalveluja vain kahtena päivänä viikossa ja se hieman vaikeuttaa pankkiasioiden hoitamisessa Majajärven yksityistien osalta, jonka toimitsijamiehenä ilman korvausta toimin.
Mutta niiden maineenhallintakonsulttien tekemisiin!
On suorastaan ihailtavaa sana-akrobatiaa, että miten positiivishenkisesti voidaan palvelutason heikentäminen kertoa!
Kun asiakkaiden saamia kirjeitä lukee, niin asiakas tulee suorastaan synnintuntoihin ja sellaisiin ajatuksiin, että minun syytänihän nuo palvelujen heikentämiset ja konttoreiden lopettamiset ovat!Niin kai ne ovatkin!
-Esko Erkkilä- |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: TSOP, Tampereen Seudun Osuuspankki, Tampereen Seudun Osuuspankki karsii konttoriverkostoaan, maineenhallintakonsultit, kriisiviestintä, sana-akrobatia, |